VISITEM LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA – EI 5

Ens agraden molt els contes i les històries, per això alguns dimarts al matí anem a la biblioteca de l’escola on ens esperen molts llibres plens d’aventures, relacions, emocions,… Coneixem molts personatges i amb ells riem, ens sorprenem, deixem volar la imaginació i la creativitat!!

Ja hem pogut anar dues vegades. La primera el POPI ens tenia preparat un conte: El Monstre de Colors, que ens va agradar molt. La segona vegada hem mirat lliurement molts dels contes d’infantil, els reconeixem perquè tenen un gomet de color taronja. Ho han fet tots i totes molt bé, col·locant el llibre al seu prestatge quan l’acabaven de mirar.

Fent clic a sobre del POPI podreu veure algunes fotografies.