Diada de Sant Jordi 2024!

Avui hem celebrat la Diada de Sant Jordi amb tot d’activitats molt especials dedicades a la literatura:

• Pel matí, els alumnes han pogut gaudir d’un contacontes fet a càrrec d’alguns dels i les mestres de l’escola.
  • Després del pati, alguns i algunes mestres de l’escola han realitzat una representació teatral de la llegenda de Sant Jordi amb un final una mica especial, i el nostre alumnat ha gaudit d’allò més.
  • Per la tarda hem realitzat el nostre tradicional lliurament de premis pels Jocs Florals, el concurs literari en el que participen tots els nostres infants.

Podeu veure un recull de fotos i vídeos de diferents moments de la Diada si feu clic a la imatge: