P3 FEM CAGAR EL TIÓ

A l’ Escola ens va arribar un dia el Tió. Es va amagar sota l’ arbre de Nadal. Es veu que les llumetes li donaven calor. Tenia molt fred. I les mestres li van posar una manta. Nosaltres l’ hem cuidat molt. Li hem donat de menjar cada dia, una mica del nostre esmorzar. I al llarg dels dies ha anat creixent.

El dia 22 no estava sota l’ arbre. I el van haver de buscar per tota l’ escola. Quan el vam trobar. Li vam cantar la seva cançó i ens va cagar un regalet a tots nosaltres. Una joguina per fer bombolles de sabó. Ens ha agradat molt.

Fins el desembre que ve. Gràcies Tió. Torna al bosc.

AQUÍ HO VEUREU