ENS DIVERTIM I APRENEM A EI3

Al llarg d’aquets mesos a l’escola hem fet moltes activitats i jocs destinats a conèixer-nos, aprendre a compartir i entendre una mica més el món que ens envolta.

Hem fet moltes activitats de motricitat fina perquè les nostres manetes agafin més agilitat i precisió. També hem començat a descobrir les lletres en els objectes del nostre voltant (a la roba, als cartells,…) i aviat reconeixerem les dels nostres noms. Estem jugant amb els números i els fem servir per saber quants companys s’han quedat a casa, quants estem a l’escola, quantes coses agafem (contes, peces, palets,…).

En els següents enllaços podreu veure una part d’aquestes activitats i els vostres fills i filles us podran explicar el que fèiem.

MOTRICITAT FINA

BUFEM