EL CARNAVAL A P3

Durant tota la setmana hem celebrat el CARNAVAL a l’escola.

El rei Carnestoltes ens ha donat diferents ordres per vestir al llarg de la setmana: venir amb el pijama de casa, amb un pentinat divertit, amb barret, amb un peluix,…. Podeu veure les fotografies en el següent enllaç: ORDRES DEL REI CARNESTOLTES.

El dijous vam rebre la VISITA DEL CARNESTOLTES, l’estàvem esperant al pati amb el barret de palla posat. Hem ballat amb ell i va ser molt divertit!

A la tarda vam anar a veure els amics del rei Carnestoltes que estàven al gimnàs. Van venir el Rumbero i la Porqueta. Ens van explicar moltes coses dels PERSONATGES DEL CARNAVAL.

Divendres a la tarda vam fer la RUA amb tots els companys de l’escola, nosaltres ens vam fer fotos amb la DISFRESSA DE TORTUGA MARINA. Ens va quedar molt bé!

Ha estat una setmana amb moltes activitats: ens hem disfressat, hem ballat, ens hem fet una màscara, hem conegut al rei Carnestoltes, hem cantat,… ens ha agradat tant que ja estem esperant tornar a fer la festa!