XXIII CANTADA DE NADAL

L’alumnat de l’escola us convida al concert de Nadal que tindrà lloc el proper dijous dia 22 de desembre a les 10.30 hores del matí a l’Església Parroquial de Mollet del Vallès.

A TENIR EN COMPTE:

• Deixeu entrar primer als nens/es. Els pares i la resta dels familiars entreu un cop estiguin tots asseguts.
  • Respecteu el lloc que teniu assignat (al voltant dels bancs i al fons de l’Esglèsia).
  • Hi haurà un mestre o pare delegat que farà fotos de totes les actuacions. Per tant, es demana que no us poseu al mig per fer fotos o filmar ja que no deixeu veure als nens.
  • Els pares delegats de classe seran els únics amb permís per seure en els bancs amb el grup que acompanyen. Portaran el distintiu “Sóc acompanyant”.
  • Us preguem que no arribeu a l’Església abans de les 9,45 hores per no interrompre el seu funcionament habitual.

US AGRAÏM LA VOSTRA COL·LABORACIÓ.

RECORDEU:

Tal com ja hem fet els darrers anys us demanem que el vostre fill/a vingui vestit amb una camisa o jersei de color blanc i amb uns pantalons o faldilla texans o de color fosc.

El proper dijous 22 de desembre els nens/nens, al migdia, sortiran de l’escola a les 13 hores i els nens/es que es queden al menjador sortiran a les 15 hores.

programa