Vaga general

Benvolgudes famílies,

Davant dels fets viscuts ahir a Catalunya, el claustre de l’escola Col·legis Nous manifesta el seu rebuig a qualsevol tipus de violència.

La majoria dels mestres s’adhereixen a la vaga general proposada per diferents sindicats i entitats socials de Catalunya el dia 3 d’octubre.

Us comuniquem que els treballadors/es no tenen obligació d’informar de la seva decisió de fer vaga amb antelació. Per aquest motiu, l’escola no pot assegurar disposar del personal necessari per atendre convenientment l’alumnat a cap servei de l’escola.

Tot i així es garanteixen els serveis mínims dictats pel Departament d’Ensenyament.

Montse Pérez

Directora de l’escola Col·legis Nous