2022-23. EI 4. TREBALLEM A L’ HORT DE L’ ESCOLA.

Tots els divendres els nens i nenes de la classe de 4 anys anem a treballar a l’ hort de l’ escola.

Primer vam preparar la terra. Després vam plantar planter de verdures / hortalisses: alls, cebes, enciam, bledes, julivert, bròquil,… I cada setmana anem a regar i cuidar les plantes. Aquesta setmana li hem posat els seus noms amb uns rètols i la seva foto. Aviat creixeran tant que ens les podrem menjar.

També en aquest pati de l’ hort és on sanegem les plantes del Projecte Revivim al que pertany l’ escola. Traiem les fulles seques i preparem les plantes per sembrar-les a les jardineres i testos molt grans pel pati gran. Ja les heu vist ??

MIREU COM TREBALLEM