Setmana europea de l’esport!

Des de fa uns anys, del 23 al 30 de setembre se celebra la Setmana europea de l’esport, on moltes entitats arreu del continent europeu realitzen alguna proposta especial per fomentar l’activitat física. Nosaltres, des de la nostra escola, vam començar el curs passat a participar en aquesta iniciativa, realitzant algun pati dinamitzat al llarg d’aquesta setmana.

Aquest curs ho tornarem a fer, per segona vegada. La propera setmana, del 25 al 28 de setembre, els infants de l’escola podran gaudir d’alguns dies de patis dinamitzats per gaudir de l’activitat física.