SANT JORDI 2023

La Diada de Sant Jordi a Catalunya és una festa que se celebra el 23 d’abril amb el Dia del Llibre i la Fira de les Roses, símbols de la cultura i l’amor, i és també una jornada que reivindica la cultura catalana i també, a través del blat, l’esforç de tot un poble.

A l’escola, com cada any ho celebrem fent diversos tallers pel matí. Volem agrair a les famílies que han participat amb nosaltres en la seva realització.

Per la tarda, l’entrega de premis dels Jocs Florals, el concurs literari on participa tot l’alumnat de l’escola. En aquesta ocasió, hem pogut gaudir dels balls de “La Raspa” per l’alumnat de 1r, de la “Tarantella”, per part dels de 2n i del “Ball de Gitanes” per alumnat de 5è, que han dinamitzat l’esdeveniment.

Cliqueu a les fotografies per poder veure les activitats realitzades.