Sant Jordi 2022!

Avui, divendres 22 d’abril, hem celebrat a l’escola el dia de Sant Jordi. Pel matí hem fet activitats a l’aula relacionades amb Sant Jordi (activitats artístiques o culturals).

I per la tarda, hem realitzat els Jocs Florals, el concurs literari en el qual han participat tots els i les alumnes de l’escola en les setmanes prèvies a aquesta festa. Els guanyadors/es de cada classe han sortit a la tarima, on se’ls ha donat un diploma i un llibre de regal. També han tingut el seu moment de protagonisme aquells guanyadors/es del concurs de punts de llibre, també realitzat durant les setmanes prèvies.

A més, hem pogut veure les danses dels i les alumnes de 4t.

En els propers dies publicarem la revista digital de Sant Jordi amb les producions literàries guanyadores de cada classe en els Jocs Florals d’aquest curs.

Per veure totes les fotos, feu clic a la imatge: