Revista Jocs Florals 2017

Com cada any per aquestes dates celebrem els Jocs Florals a la nostra escola. Tots els nens i nenes d’Educació Primària han participat realizant diferents escrits. A la revista digital que hem elaborat, podreu llegir els treballs guanyadors. A més, també trobareu dibuixos, manualitats i uns còmics que han realitzat els nens i nenes d’Educació Infantil.

Esperem que gaudiu de la revista, ja que tots els alumnes s’han esforçat molt!

Des dels diferents blogs de l’escola podreu també consultar tots els treballs que han realizat els nens i nenes per concursar als Jocs Florals.

A més, des de l’apartat “documents” trobareu la revista en format pdf i així us la podreu descarregar!

Us desitgem una feliç Diada de Sant Jordi!