Racó de l’hort a Cicle Inicial

Al principi d’ aquest trimestre vam  engegar el treball de l’ hort escolar. Hem participat  tots els nens i nenes de primer i de segon de primària. Hem fet créixer el nostre hortet!!!

En ell hem treballat amb molta cura i estima i hem pogut veure com creixen les nostres plantetes.

El treball de l’hort el vam començar sembrant pastanagues i plantant enciams, tomàquets, pebrots, bledes, alls i maduixes.

Hem recollit bledes que ens hem portat a casa i enciams que ens hem menjat a l’escola. Ara ja estem  començant a recol.lectar les maduixetes. Estan bonissímes!!!

També hem tingut cura de les plantes aromàtiques i del perer. Aquí us deixem un recull de fotos de les diferents tasques realitzades.

Per veure les fotos, feu clic a la imatge de 1r o a la imatge de 2n: