Projecte 50 x 50

El passat dimecres 17 de maig, els representants del projecte 50 x 50 es van reunir per parlar sobre l’estalvi d’energia a la nostra escola.

Els nens i nenes de 5è i 6è van parlar sobre el pla d’acció, sobre el decàleg que han elaborat, sobre on s’han de llençar els diferents residus… I també van reflexionar sobre el compliment de les normes per tal de reduir el consum energètic i així estalviar energia.

Esperem ajudar a conscienciar a tots els alumnes de l’escola i donar a conèixer tots els temes tractats.

CIM