Primer intercanvi del projecte English Day

Els nens i nenes de 5è participem en el projecte English Day, amb dues escoles més: l’escola Sant Vicenç, també de Mollet del Vallès i l’escola Les Llisses, de Llicà de Vall.

Durant tot el curs, els nostres alumnes aniran intercanviant activitats amb nens i nenes de les altres escoles (els seus “penfriends”!) i, finalment, de cara al maig farem una gran Gimcana final!Aquest dia practicarem l’anglès en diferents activititats i jocs i, per fi, podran conèixer en persona als nens amb els que han anat intercanviant activitats durant tot aquest curs.

L’objectiu d’aquest projecte és practicar la llengua anglesa, a travès d’activitats que siguin motivadores per als nostres alumnes. Treballarem realitzant vídeos, cartes, mirarem i escoltarem el que els altres alumnes ens preparin, farem dibuixos…Per tant, practicarem i aprendrem molt, gaudint de totes les activitats!

Fins ara hem intercanviat vídeos de les nadales que hem après aquest curs en anglès i també hem realitzat un Power Point de la nostra escola… Però avui farem el primer intercanvi: una carta on els nens han fet una descripció, expliquen els seus hobbies, aficions i també han fet un dibuix!!

La veritat és que tenen moltes ganes de rebre la seva carta! Estan molt motivats i estan aprenent molt!

Ara… toca començar a preparar la següent activitat! 😉