PREINSCRIPCIÓ DEL CURS 2024-2025

Si ho desitgeu, podeu realitzar la sol·licitud per internet als enllaços següents:

En cas que vulgueu fer-la presencialment a la nostra escola, podeu demanar cita al 935938829 o escrivint a l’adreça electrònica a8021466@xtec.cat.

Calendari de les diferents fases del procés:

• 5 de març: oferta inicial de places escolars (veure document).
  • Del 6 al 20 de març: presentació de sol·licituds.
  • Fins el 22 de març: presentació de documentació.
  • 17 d’abril: llista de sol·licituds amb puntuació provisional (veure document).
  • Del 17 al 22 d’abril: presentació de reclamacions.
  • 25 d’abril: llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions (veure document).
  • 30 d’abril a les 11 h: sorteig per resoldre les sol·licituds empatades a punts.
  • 2 de maig: llista ordenada (veure document).
  • Del 29 al 31 de maig: ampliació de peticions de preinscripció per a alumnes sense plaça assignada a cap centre.
  • 7 de juny: oferta final de places escolars.
  • 10 de juny: llista d’alumnes admesos i lliista d’espera.
  • Del 18 al 26 de juny: matriculació.