Participem al projecte English Day!!!

Per segon any, els nens i nenes de 5è participem al projecte ENGLISH DAY, on treballem conjuntament amb l’escola Sant Vicenç, també de Mollet del Vallès.

L’English Day és una activitat d’intercanvi d’experiències entre centres, entre professorat  i entre alumnat d’una mateixa zona.

L’objectiu d’aquest projecte és practicar la llengua anglesa, a travès d’activitats que siguin motivadores per als nostres alumnes. Treballarem realitzant vídeos, cartes, mirarem i escoltarem el que els altres alumnes ens preparin, farem dibuixos…Per tant, practicarem i aprendrem molt, gaudint de totes les activitats! 🙂

El primer intercanvi que vam realizar va ser un vídeo amb les nadales d’anglès que vam aprendre.

Durant aquesta setmana realitzarem el segon intercanvi que consisteix en realizar una carta i un dibuix al nostre penfriend. Cada nen i nena anirà intercanviant diferents activitats amb el pendriend assignat.

Cap a final de curs farem una trobada i, per fi, podran conèixer al nen i nena amb el que porten treballant tot el curs.

Estem molt contents i tenim moltes ganes de rebre la nostra carta!

cartas