Participació al II Cross organitzat per l’escola Sant Gervasi de Mollet

El passat dissabte dia 3 de febrer es va organitzar una activitat esportiva a càrrec d’una escola de Mollet, l’escola Sant Gervasi, que deixava oberta la participació a altres escoles i entitats. Es va celebrar a la pista municipal d’atletisme de Mollet. Al llarg del matí, els infants van poder córrer amb altres nens i nenes de la seva edat, organitzats per categoria i sexe, fomentant així hàbits saludables dins el nostre municipi.

Molts nens i nenes de la nostra escola s’hi van apuntar, fins al punt que vam rebre el guardó a l’escola amb més participants. I fins i tot vam obtenir alguna medalla en alguna categoria!

Podeu veure totes les fotos i vídeos que vam fer durant la jornada si feu clic a la següent imatge: