Notícies, notícies!

Hola de nou,

Som la Carolina, l’Òscar, la Mª Carmen i l’Anas de 5è.Avui us volem explicar, com fem cada setmana a la web, les coses més importants de la setmana vinent. Així que estigueu ben atents, que la setmana vinent hi ha moltes activitats.

Dimarts 19. ENGLISH DAY! Al matí farem una gimcana i a la tarda veurem una pel·lícula! Tot en anglès!

Dijous 21. Els nens i nenes de 6è faran una obra de teatre pels nens i nenes de l’escola.

Divendres 22. Al matí farem els Jocs Florals de Sant Jordi i a la tarda hi haurà una sorpresa per tots els nens i nenes de l’escola.

I recordeu! Dilluns 25 és festa!

I, com cada setmana, aquí teniu els aniversaris! No us oblideu de felicitar-los!

Dissabte 16. Maude (2nA)

Diumenge 17. Kenan O (P5A).

Dilluns 18. Alba N (3rA).

Dimarts 19. Lamine (3rB).

Dimecres 20. Andrés (4tA) i Maria (6èA).

Dijous 21. Makram (1rA).

Divendres 22. Caren (4tB).

Felicitats a tots i totes!

Fins aviat!

Nens i nenes de 5è (aula de suport).