Neus interview

Bon dia,

Aquí teniu l’entrevista que li hem fet a la Neus, la mestra d’anglès a la nostra escola.

1. Quina és la teva feina a l’escola?

Sóc mestra d’anglès dels alumnes de 4t a 6è. També m’encarrego d’organitzar l’English Day I d’anar actualitzant la pàgina web de l’escola.

1. Quan eres petita el teu somni era ser mestra d’anglès?

Sempre m’ha agradat el treball de mestra. Quan era petita deia que volia treballar de metge. Sempre m’ha agradat poder treballar ajudant a altres persones.

1. Quants anys tens?

Tinc 27 anys. El meu aniversari és el 6 de novembre.

1. Has viatjat a algun país on parlin anglès?

Si, vaig estar dos estius vivint a Cork, una ciutat d’Irlanda. Vaig estar vivint amb famílies irlandeses. L’any passat també vaig passar part de l’estiu a Malta, vivint amb una família Maltesa.

1. Quants anys fa que ets mestra d’anglès?

Fa vuit anys que treballo de mestra d’anglès. Abans d’acabar els estudis de magisteri, ja treballava com a mestra d’anglès en una acadèmia.

1. On vas estudiar anglès? És molt difícil?

Des de ben petita els meus pares em van apuntar a una acadèmia d’anglès. Ells pensaven que estudiar anglès era molt important. A mi sempre m’ha agradat estudiar anglès I crec que no és difícil.

1. T’agrada ensenyar anglès als nens i nenes?

M’agrada molt, m’ho passo molt bé a les classes. Veure com els nens i nenes van evolucionant és molt gratificant. Estic molt contenta amb els alumnes de 5`perquè s’estan esforçant molt amb el Projecte English Day I estan aprenent moltíssim.

1. Per què creus que és important l’anglès?

L’anglès és una llengua que es parla a molts països. A moltes feines demanen també saber parlar en anglès. També és important per les persones a les que els agrada viatjar.

1. Què és l’English Day? Per què és important?

L’English Day és un projecte que realitzem els nens i nenes de 5è, juntament amb alumnes d’altres escoles. Aquest any, per exemple, treballem amb l’escola Sant Vicenç i l’escola Les Llisses. Durant el curs realitzem diferents intercanvis de treballs: cartes, vídeos, dibuixos… A final de curs hi ha un dia on ens ajuntem amb les altres i escoles, i per fi, coneixíem als nens i nenes amb els que hem treballat.

1. T’agradaria treballar sempre com a mestra d’anglès?

Si. M’agrada molt la meva feina.

Anas, Oscar, Mª Carmen, Jordi i Carolina.