¡MOLTÍSSIMES GRÀCIES!

A tots els nens, nenes i familiars:

Ja s’acaba l’escola, ja arriba el temps de descansar i gaudir una mica del sol i del temps lliure.

Us volem donar les gràcies en nom de tots els professionals de l’escola per tots els esforços que heu realitzat.

Per ajudar-nos a fer la feina, per llegir i treballar tot allò que us hem propossat, per tots els vídeos i fotos que ens heu enviat i penjat als Clasrooms, per què en aquesta situació tan difícil ens heu respost de manera excepcional.

I la vostra atenció, i actuació ha estat GENIAL.

Per això us hem preparat una carta que ens agradaria que llegissiu amb atenció:

Cliqueu a sobre per llegir!

Aquí teniu una sorpresa ben especial que tots els mestres hem preparat amb molt de carinyo.

Vols veure la sorpresa? Clica aquí!!!

Esperem que us agradi.

Molts petons i abraçades virtuals.

Ens veiem al setembre, a l’escola de sempre.