L’escola Col•legis Nous participa a l’Aplec de la Sardana de Mollet

El dia 1 de Maig es va celebrar a Mollet el 77è Aplec de les Sardanes al Parc de Can Mulà.

Per tercer any consecutiu, l’agrupació sardanista “Tradicions i Costums” de Mollet ens va demanar la nostra col·laboració i 18 nenes de l’escola hi van participar ballant una sardana.

Desprès d’assajar uns dies al gimnàs de l’escola, els balladors, tots amb la samarreta verda, el mocador verd, amb moltes ganes i molta il·lusió van ballar: el Galop d’entrada i la Sardana.

Ho van fer molt bé!!!!!

Al acabar van recollir els diferents premis i regals que els van donar i vam fer moltes fotos.

Ens ho vam passar molt bé. Alguns ja preguntaven si l’any que ve també ho faríem…

AQUÍ podeu observar fotografies d’aquest dia!