LES ORDRES DEL REI CARNESTOLTES!

Benvolgudes famílies,

La setmana del 20 al 24 de febrer celebrem l’arribada del Carnestoltes a l’escola. Per aquest motiu els alumnes hauran de seguir les ordres del rei Carnestoltes els dies següents:

• Dilluns 20 de febrer: Hem de portar roba d’un sol color (vermell, verd, blau,…)
  • Dimarts 21 de febrer: Hem de portar roba molt gran (camisa del pare, vestit de la mare,…)
  • Dimecres 22 de febrer: Hem de portar roba d’esportista (futbolista, karateka,…)
  • Dijous 23 de febrer: Hem de portar un barre
    t al cap.
  • Divendres 24 de febrer: Al matí ens vestirem com un turista i, a la tarda, els alumnes vindran disfressats de casa a partir de les 15.00 hores per tal de participar a la festa de Carnestoltes que celebrarem a l’escola.

Us recordem que el dilluns 27 de febrer és festa de lliure disposició i per tant l’escola romandrà tancada.

L’equip de mestres de l’escola.

carnestoltes_d