Les ordres del rei Carnestoltes!

Benvolgudes famílies,

Durant aquesta setmana, del 5 al 9 de febrer, celebrem el Carnaval a l’escola. Per aquest motiu els alumnes han de seguir les ordres del rei Carnestoltes els dies següents:

-Dilluns 5 de febrer: Hem de portar pijama.

-Dimarts 6 de febrer: Hem de portar un pentinat divertit (pinces de la roba al cap, cues de diferents colors, etc.).

-Dimecres 7 de febrer: Hem de portar corbata o llaç al coll.

-Dijous 8 de febrer: Hem de portar un barret de palla al cap.

-Divendres 9 de febrer: Al matí ens vestirem amb la roba del revés i a la tarda els alumnes vindran disfressats de casa a partir de les 15:00 hores per participar a la festa de Carnaval que celebrarem a l’escola. Aquest curs les disfresses aniran relacionaes amb el projecte del centre “Costums i tradicions catalanes”.

Us recordem que el dilluns 12 de febrer és festa de lliure disposició i, per tant, l’escola roandrà tancanda.

L’equip de mestres de l’escola