L’alumnat de 2n ha treballat el cos humà

Els alumnes de segon hem treballat la situació d’aprenentatge: Creixem i canviem. Hem treballat les etapes de la vida, la funció de relació, la funció de nutrició, la funció de reproducció i el cos per dintre.  Per treballar el cos per dintre, cada grup cooperatiu s’encarregava de fer una part del cos: els ossos, els músculs, l’aparell respiratori, l’aparell digestiu i els sentits. Per tant, cada equip havia d’ordenar les diferents parts i escriure el nom. Finalment, els grups cooperatius explicaven a la resta la seva part i ho enganxàvem en el mural.

L’alumnat de segon s’ho ha passat molt bé treballant el cos. Per veure totes les fotos, feu clic a la imatge: