JORNADES ESPORTIVES ATLETISME COL.LEGIS NOUS

El passat divendres 7 d’abril, tots els nens i nenes de l’escola Col.legis Nous, vam anar a les pistes d’atletisme de la Pedra Salvadora de Mollet del Vallès a participar de les jornades esportives que es celebren cada any a l’escola. Com cada any, es realitzen activitats esportives repartides en estacions, relacionades amb l’atletisme. Ens ho vam passar molt bé i vam practicar la tècnica del llançament de javelina, el salt de llargada, vam córrer 400 m, vam saltar les tanques, vam jugar al joc del paracaigudes amb els nens de cicle inicial i també vam saltar a la corda. Va ser tot un èxit com cada any!
En el següent enllaç podeu veure les fotos d’aquell dia.
Resultado de imagen de dibujos niños practicando atletismoResultado de imagen de dibujos niños practicando atletismo