Jornada esportiva de l’escola 2024

El passat dijous 21 de març pel matí vam celebrar la nostra tradicional jornada esportiva amb la que donem per finalitzat el 2n trimestre. Com sempre, els infants han participat barrejant classes amb alumnes del seu cicle, i han pogut realitzar diferents jocs al llarg del matí. Un cop més, algunes famílies de l’escola han pogut venir a ajudar-nos a dinamitzar els jocs.

A més, aquest any, per primera vegada a la història, ha pogut participar-hi tot l’alumnat d’educació infantil! Els més petits s’ho van passar d’allò més bé, també, podent compartir un matí amb tots els alumnes de totes les edats de l’escola. Va ser un dia genial!

Per veure totes les fotos i vídeos recollits durant la jornada, feu clic a la imatge: