Jornada de Portes Obertes

Recordeu que demà dimarts 14 de març realitzem la jornada de portes obertes a la nostra escola.

A les 10:00h i a les 15:10h l’escola ofereix sessions informatives i visites al centre a les famílies que estiguin interessades en portar a l’escola als seus fills, per nova incorporació, el proper curs.

Aquestes sessions informatives tindran lloc a l’aula gran d’informàtica de l’escola, a les 10 hores del matí i a les 15:10 hores de la tarda. Amb posterioritat a cada xerrada es farà una visita guiada, començant per les aules d’Educació Infantil, perquè les famílies puguin veure el centre en funcionament.

D’altra banda, ja que s’apropa el procés de preinscripció pel proper curs 2017/2018, us demanem que, en el cas de tenir un menor per matricular a P3, passeu pel despatx.

portes_obertes