Guanyadors/es del concurs de doblatge

La classe de quart B, de l’escola, hem guanyat el concurs de doblatge del Pla educatiu d’entorn de Mollet del Vallès. Aquest concurs de doblatge ha participat les escoles de Mollet del Vallès per tal de fomentar l’ús de la llengua catalana.

Com aquest curs érem la classe de la Mulan, degut al nostre projecte Interdisciplinari, hem fet el doblatge de diferents escenes de la pel·lícula de Mulan. Per grups, l’alumnat s’ha inventat un diàleg diferent al de la pel·lícula i després hem gravat les veus.

Cada alumne ha rebut com a premi una samarreta amb una foto de record.

Hem gaudit molt de l’activitat i els alumnes estaven molt emocionats quan han sabut que eren els guanyadors del concurs.

Cliqueu a sobre de la foto per veure les imatges i el vídeo.