Formació per a les famílies!

Benvolgudes famílies,

Amb la intenció d’apropar-vos a les noves metodologies que utilitzarem aquest any a l’àrea de matemàtiques us proposem un taller de formació per a tots els pares, mares, avis/es, tiets, tietes,… que vulgueu venir. L’objectiu d’aquesta formació és que pugueu col·laborar en l’aprenentatge dels alumnes i a la vegada gaudir d’una tarda divertida treballant alguns continguts matemàtics que els nens/es viuen a l’aula diàriament.

Les famílies dels alumnes de P3, P4, P5, 1r i 2n quedeu convocades el dijous 19 d’octubre de 16’45h a 18’15h.

Les famílies dels alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è quedeu convocades el dimarts 17 d’octubre de 16’45h a 18’15h.

Us demanem que, en la mesura del possible no porteu els alumnes a la xerrada ja que està orientada a les famílies.

En cas de no poder assistir, AQUÍ podeu descarregar el dossier que es repartirà el dia de la formació.

L’equip de mestres del centre.