FESTA FI DE CURS 2022-23

Ja s’ha acabat el curs! Després de molts mesos d’aprenentatges i diversió, tanquem un curs d’una manera molt lúdica i entretinguda, realitzant diverses activitats al pati de l’escola.

Infantil i primer cicle vam gaudir de l’actuació de la Natalia MagicArt, una noia estupenda que ens va fer moure el cos a ritme dels temes més exitosos i, a més a més, ens va regalar una estona de bombolles on tots, petits i grans ens ho vam passar d’allò més bé!

Segon cicle i tercer cicle vam realitzar activitats relacionades amb jocs tradicionals, bicicletes, patinets i jocs de taula, vam gaudir d’un dia sobre rodes molt divertit!

Després vam tornar a les aules i vam acomiadar el curs amb un pica-pica.

Ara toca gaudir de l’estiu!! Bones vacances, ens veiem a la tornada!!

Equip de mestres de l’Escola Col·legis Nous