FESTA DE LA CASTANYADA I HALLOWEEN A CICLE SUPERIOR

La darrera setmana d’octubre els alumnes de cicle superior vam celebrar la festa de la Castanyada i Halloween, fent diferents activitats.

El dimarts vam ajudar als alumnes de P3, P4 i P5 a preparar les seves paperines per poder menjar castanyes el dia de la festa, vam passar-ho molt bé!

El dimecres a la tarda vam anar al menjador de l’escola a fer el tastet de menjar típic de la tardor: magrana, moniato, codony i panellets. Estava boníssim!

Finalment, el dijous 31 vam realitzar els tallers de Halloween: carbasses penjants, tres en ratlla “Halloweenenc” i màscares de personatges terrorífics i de la Katrina. A més, els més valents vam entrar al túnel del terror on ens vam emportar més d’un ensurt!

A la tarda, vam menjar castanyes i vam ballar al ritme de cançons típiques.

Va ser un dia molt divertit! Vols veure imatges? Fes clic aquí!