Els alumnes de 2n i 5è participen al projecte English Day!

Per tercer any consecutiu, els nens i nenes de 5è participem al projecte ENGLISH DAY, on treballem conjuntament amb nens i nenes de 6è de l’escola Les Llisses, de Lliçà de Vall. A més, aquest curs, els nens i nenes de 2n de la nostra escola també participaran en aquest projecte. Els alumnes de 2n treballaran amb l’escola Sant Jordi, de Mollet del Vallès!

L’English Day és una activitat d’intercanvi d’experiències entre centres, entre professorat  i entre alumnat d’una mateixa zona. L’objectiu d’aquest projecte és practicar la llengua anglesa, a travès d’activitats que siguin motivadores per als nostres alumnes. Treballarem realitzant vídeos, maualitats, cartes, mirarem i escoltarem el que els altres alumnes ens preparin, farem dibuixos…Per tant, practicarem i aprendrem molt, gaudint de totes les activitats! ?

El primer intercanvi que hem realitzat durant aquest primer trimestre ha estat el següent:

Els alumnes de segon han fet un dibuix i una descripció seva. També hem enviat una fotografia dels nostres alumnes i els nens i nenes de l’escola Sant Jordi havien d’endevinar qui era cadascú! Ha sigut una activitat molt divertida i així hem introduït els pen friends amb els que treballaran durant tot el curs.

Els nens i nenes de 5è hem realitzat uns Christmas Crackers i també una carta de presentació, juntament amb un dibuix de cada nen i nena. Aquest primer intercanvi ens ha permès treballar diferents continguts essencials per al correcte aprenentatge de la llengua anglesa, però el més important és la motivació amb la que estan treballant en aquest projecte!

Cap a final de curs farem una trobada i, per fi, podran conèixer al nen i nena amb el que porten treballant tot el curs.

Estem molt contents i tenim moltes ganes de seguir treballant!