ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Benvolgudes famílies,

Entre avui i el 20 de desembre, d’acord amb l’article 28 del Decret 102 /2010 de 3 d’agost de 2010, d’autonomia dels centres educatius, correspon convocar eleccions per a renovar els membres del Consell Escolar del Centre que finalitzen el seu mandat.

Seguint el calendari del procés, a partir d’avui teniu penjat al vestíbul de l’escola el cens electoral del sector pares, mares i tutors legals dels infants. Heu de comprovar que les vostres dades siguin correctes, i si cal, presentar la corresponent reclamació al despatx d’administració. Per mesures Covid, truqueu a la porta i espereu a ser atesos.

Poden ser candidats i candidates per representar al sector famílies tots els pares, les mares o tutors/es legals de l’alumnat. D’altra banda, tots els membres de l’equip docent poden ser candidats i candidates per representar el sector de mestres.

El dia 24 de novembre es faran les votacions del sector famílies en l’horari indicat. Us recordem que heu de portar DNI. Podreu votar fins a un total de 2 persones candidates. No s’admet la delegació de vot ni el vot per correu.

Animeu-vos a presentar candidatura abans del 18 de novembre (trobareu el full de candidatura a la secretaria de l’escola). Sereu representants de famílies al Consell Escolar, que és l’òrgan de participació i decisió dins l’escola.

Enguany cal renovar: 2 representants del sector famílies,  3 representants del sector professorat i el representant PAS/PAE.

Per a qualsevol dubte sobre la normativa del procés o el procediment, no dubteu a comunicar-vos amb nosaltres.

Us informem del calendari previst:

2 de novembre: Publicació de la convocatòria d’eleccions al Consell Escolar i publicació del cens electoral al vestíbul de l’escola.

Fins el 5 de novembre: Reclamacions al cens electoral a la Direcció del centre.

10 de novembre: sorteig entre les persones que formen el cens electoral, per designar el membre de la mesa electoral, a les 9.00 h.

10 de novembre: constitució de les meses electorals a les 12.30 h del sector del professorat i PAS/PAE.

11 de novembre: constitució de les meses electorals a les 9.00 h del sector de famílies.

11 de novembre: aprovació i publicació del cens electoral definitiu.

17 de novembre: últim dia per presentar-se com a candidat al Consell Escolar.

18 de novembre: proclamació i difusió de les candidatures.

23 de novembre: Votacions dels tres sectors:

• Famílies: 9-10 h, 12-12.45h i de 15 a 16 h al porxo de l’edifici d’educació infantil.
  • PAS/PAE: 10.30 h a la sala de mestres.
  • Professorat: 12.30h al gimnàs.