El rei Carnestoltes diu que…

Benvolgudes famílies,

La setmana del 25 de febrer al 1 de març celebrem l’arribada del Carnestoltes a l’escola. Per aquest motiu els alumnes hauran de seguir les ordres del rei Carnestoltes els dies següents:

• Dilluns 25 de febrer: Hem de portar pijama.
  • Dimarts 26 de febrer: Hem d’anar vestits d’un mateix color.
  • Dimecres 27 de febrer: Hem d’anar d’un personatge de circ (maquillats i amb un complement).
  • Dijous 28 de febrer: Hem de portar un barret de palla al cap.
  • Divendres 1 de març: Al matí ens posarem mitjons i sabates diferents, i a la tarda, els alumnes vindran disfressats de casa.

Aquest curs les disfresses aniran relacionades amb el projecte de centre: “El Circ”. A partir de les 15.20 hores celebrarem la festa de Carnaval a l’escola. Us recordem que les famílies esteu convidades.

El dilluns dia 4 de març és festa de lliure disposició i, per tant, l’escola romandrà tancada.

Atentament,

L’Equip de mestres