Educació vial 6è

Durant el mes d’abril, els/les alumnes de 6è de l’escola han visitat el parc de Can Mulà per dur a terme una jornada d’Educació Vial. L’activitat constava de dues parts. En la primera, un membre de la Policia Local de Mollet feia una repassada dels principals senyals de trànsit, com de diferents normes de seguretat. En la segona, es va portar a la pràctica el recordatori de les normes i els diferents senyals a través d’un circuit que feien en bicicleta o car. La valoració de la sortida va ser molt positiva, tant pels alumnes com pels mestres, i van gaudir d’un bon matí fent de conductors. Si cliqueu a una de les fotos, podreu veure més imatges de la jornada.