DIA INTERNACIONAL DE LA DANSA

Per cinquè any consecutiu, i malgrat el canvi de data a causa de la pluja, el dijous de maig es va celebrar a Mollet: El dia Internacional de la dansa.

Es va celebrar com cada any, al matí, al parc de Can Mulà, i hi van participar tots els nens de 4t de totes les escoles de Mollet. L’activitat va començar a les 10’30h i es va allargar fins ben bé les 12:00h.
Primer cada escola va ballar una dansa que prèviament s’havia assajat. La nostra va ser la popular dansa mexicana :” LA RASPA”
Desprès, amb l’ alegre musica del “BALL DE GITANES”, es van anar col·locant les diferents rotllanes per ballar les dues danses comunes que van ser: “LA TARANTEL.LA”  i la sardana “ EL PARC DE CAN MULÀ” del compositor de Mollet Josep Cluet.

Ens ho vam passar molt bé i vam compartir el dia amb nens d’altres escoles!
 Resultado de imagen de dibujo niños bailando danzas