DIA DEL MEDI AMBIENT A L’ ESCOLA COL·LEGIS NOUS

El dia 5 de juny de 2019, la nostra escola ha tornat a celebrar el dia del Medi Ambient.

És una jornada en la que aprofitem per reflexionar què fem i què podem fer per cuidar, preservar i millorar el nostre entorn i el planeta dins de les nostres possibilitats.

A cada classe els alumnes han visionat videos, han fet debats, han jugat amb jocs interactius, s’han explicat contes sobre l’ ecologisme, i/o han fet tallers per reciclar i donar una segona oportunitat a materials que hem          s’ haurien llençat.

Hem recordat com es recicla amb cançons i hem fet accions positives per a tots.

Aquí teniu una petita mostra dels tallers i activitats que hem realitzat.

Entre tots farem un món millor !