COMITÈ VERD

La nostra escola s’ està formant per tenir la categoria d’ ESCOLA VERDA.

Un primer dels pas és que existeixi un COMITÈ VERD format pels Delegats Verds i les Delegades Verdes.

Són els alumnes que representen a la seva classe de 1r. a 6è. Han estat triats pels seus companys i companyes de classe.

Aquest curs són 11 alumnes i la coordinadora.

La seva tasca és la de Divulgadors-es i Educadors-es, pels seus companys i companyes, no policies.

Han d’ explicar a les aules les accions que s’ ha de portar a terme, pel que fa a la reducció de residus, el reciclatge a les aules, l’ estalvi energètic i d’ aigua i el no malbaratament del material. Accions sorgides des del propi Comitè Verd, o dels de la Comissió Escola Verda de l’ Escola.

Es fan trobades cada tres setmanes, per veure el funcionament del projecte a les aules, corregir-lo o ampliar-lo amb més mesures. I es comenta de què han de parlar a les classes sobre els que es vol aconseguir, i com fer-ho.

També treballen amb la col·locació de rètols per conscienciar sobre l’ estalvi de llum i energia a l’ escola i reciclar correctament.

Moltes gràcies. Endavant !

MIREU AQUÍ