COL·LABORACIÓ FAMÍLIES

Benvolgudes famílies,

Com ja us varem informar ja tenim els llibres nous i per poder començar a utilitzar-los es necessari que estiguin folrats. Es per això que us recordem que a partir del dilluns dia 25, a les 9:15h podeu venir a l’escola i començar aquests tasca que els vostres fills i filles us agrairan la vostra feina.

És molt important que totes les famílies hi participin perquè tots gaudim de llibres socialitzats, recordeu que entre tots fem escola i són escola.

Acollirem tots els pares que vingueu independentment de l’horari que hem establert per una millor organització:

Dilluns matí: 2n i 3rA

Dimarts a partir de les 9:15 h i 15:15h: P4 i 1r

Dimecres a partir de les 9:15 h i 15:15h: 4t i P5

Dijous a partir de les 9:15 h i 15:15h: 5è i P4

Divendres a partir de les 9:15 h i 15:15h: 6è i 3r B

Gràcies per la vostra col·laboració, els vostres fills i filles també us donen les gràcies

L’Equip de Mestres.