CELEBREM LA CASTANYADA A INFANTIL

Acaba el mes d’octubre i celebrem a l’escola la CASTANYADA i HALLOWEEN. Aquest curs encara una mica diferent…

Al matí hem estat a la nostra aula i qui volia venia disfressat de casa. Hem mirat les disfresses dels companys i ens explicaven de què anaven disfressats, gairebé totes les hem endevinat!! També hem tingut temps de fer un taller on hem realitzat una manualitat que hem portat a casa amb molta il·lusió. Ens han quedat molt boniques i divertides!!

A la tarda ens ha vingut a visitar la Castanyera per poder celebrar la CASTANYADA. Ens ha portat moltes castanyes que hem menjat al pati amb tots els altres nens i nenes de l’escola. En acabar hem pujat a la nostra classe on ens esperaven unes safates de Panellets boníssims!! Al final hem posat una mica de música i hem ballat junts una estoneta.

Ho hem passat molt bé durant tot el dia!!

Podeu veure les fotografies dels diferents cursos en els següents enllaços: