Bibliopati: un espai per llegir, gaudir i créixer!

El “bibliopati” és una activitat que l’escola organitza, des de fa ja uns quants cursos, per tal d’impulsar el gust per la lectura.

És una activitat voluntària en la que els nens i les nenes, a l’hora del pati, poden anar a la biblioteca a llegir, a fer consultes o simplement a mirar contes.

Aquest curs el “bibliopati” s’està fent tres dies a la setmana: dimarts per als nens i nenes de Cicle Mitjà, dijous per als de Cicle Superior i divendres per als de Cicle Inicial.

A les sessions dels divendres, per l’alumnat de Cicle Inicial, expliquem un conte, fem una mica la comprensió comentant-ne l’argument i després, el temps que ens resta, ells i elles trien un conte per llegir o mirar.

A cada sessió es fa una llista de tots els nens i nenes assistents i el darrer dia del mes es fa un buidatge per tal de veure qui són els nens i les nenes que hi han anat tots els dies. Reben el guardó al “MÉS BON LECTOR/A DEL BIBLIOPATI” (un petit diploma).

Feu clic a la foto per veure més: