Acte commemoratiu del Dia internacional de les Dones

Avui tota l’escola hem penjat en els arbres del pati una targeta de cada nen/a de l’escola amb un missatge relacionat amb el Dia internacional de les Dones. Després de l’esbarjo, hem sortit al pati per realitzar un acte commemoratiu d’aquest dia tan important en el que tots hem volgut participar per continuar lluitant en favor d’una societat que elimini qualsevol tipus de barrera i no condicioni a ningú per motius de sexe o altres.

L’AFA aquest any ha fet una documentació molt interessant sobre grans dones de la història, i alguns alumnes de 6è han fet una lectura en veu alta d’aquest material tan interessant, mentre la resta de cursos han contemplat l’acte asseguts al voltant.

Feu clic a la foto per veure més: