A L’ ESCOLA S’ APRÈN AMB ALEGRIA. P3

A L’ ESCOLA S’ APRÈN AMB ALEGRIA

Cada dia, quan el nostre alumnat arriba a l’ Escola té preparades moltes activitats. La monotonia no està a la nostra agenda.

Cal aprendre treballant a l’ escola de manera divertida i activa. S’ aprèn fent i practicant. La serietat dels continguts no està unida a l’ avorriment.

El nostre objectiu com a Escola és trobar moltes maneres de motivar i arribar a tots els alumnes, perquè puguin aprendre i assolir les competències i els continguts que es demana als nostres infants.

Però el primer de tot, és que els nens i nenes han de sentir-se bé a l’ escola. Trobar-se a gust i sentir-se segurs, tranquils i feliços.

A Educació Infantil aprenem manipulant, jugant i embrutant-nos mooolt.

Mireu aquí algunes activitats de P3 del mes de gener. MIREU MÉS FOTOS AQUÍ