4t English Day

Hello!

Els alumnes de quart durant tot el curs hem estat fent intercanvis amb els alumnes de 4t de l’escola Can Parera. Aquest any degut a la situació no hem pogut celebrar amb ells el English day, tot i això, hem fet la nostra petita celebració a la classe.

Primer hem fet un intercanvi d’uns Instagrams molt divertits! Després, ens hem pintat banderes de països de parla anglesa i hem jugat a jocs.

Per acabar vam treballar la cançó del Bruno Mars “Count on me” i l’hem cantada per els nostres partners de l’escola Can Parera.

Us deixem un recull de les fotos!

English Day

3r Intercanvi