CELEBREM LA CASTANYADA I HALLOWEEN

Resultado de imagen de LA CASTANYADA
El divendres 28 d’octubre celebrem a l’escola la festa de la Castanyada i Halloween.
Pel matí farem tallers relacionats amb la temàtica de Halloween i els nens que ho vulguin, poden venir disfressats de casa. Hi haurà sorpreses terrorífiques!
A la tarda celebrarem la castanyada com cada any, menjant castanyes i ballant cançons al pati de l’escola.Ens ho passarem d’allò més bé!
A les 16.30h hi haurà l’exposició dels fruits de la tardor que hauran fet els nens durant la setmana i també s’exposaran algunes manualitats realitzades pels nens als tallers del matí. Hi esteu tots convidats!