2022-23. COMITÈ VERD. JA TENIM ELS HOTELS DELS INSECTES.

EL COMITÈ VERD treballa per fer de la nostra escola un entorn més sostenible i respectuós amb la natura.

Per això, hem col·locat 3 HOTELS DELS INSECTES. Dos d’ ells als arbres de la façana principal, on poden tenir sol i menjar de les plantes i arbres fruiters. I un tercer a l’ hort de l’escola.

Els insectes tindran on viure i passar l’ hivern. I l’ escola tindrà plantes més pol·linitzades. Així podrem observar la seva vida i comportament.

També estem instal·lant jardineres amb plantes. Les plantes són del Projecte Revivim, que porta a terme Vivers Ernest, de Lliçà d’ Amunt. I que ens dóna aquesta gran oportunitat, donar una segona vida a plantes que ja no són boniques per vendre a la botiga, però que nosaltres cuidarem i farem reviure.

I ja tenim animals treballant per abonar i oxigenar la terra. Dos cucs de terra ben grossos.

MIREU AQUÍ