Celebrem la Castaween!

Benvolgudes famílies. Us volem explicar un cas ben curiós. Resulta que als nens i nenes de l’escola els encanta la Castanyada, com a festivitat pròpia de Catalunya. Per descomptat, els encanta fer panellets, menjar-los i ballar les músiques populars d’aquesta època de l’any.

D’altra banda, tot el que té a veure amb Halloween també apassiona l’alumnat de la nostra escola. Com que són alumnes experts en les tradicions mundials (bé, només d’algunes), ja saben que Halloween és una festa de tradició anglosaxona, és a dir, dels països que parlen anglès.

Aleshores, alguna persona molt sàvia (no adulta, per cert) va formular la següent pregunta: i per què ens hem de quedar amb una festa si podem celebrar les dues? Doncs això és, precisament, el què hem volgut celebrar a la nostra escola: la Castaween.

Vols escoltar la primera falca publicitària de Ràdio Collbaix? És per a promocionar la Castaween, que tindrà lloc aquest dimecres 31 d’octubre.