Carnaval 2020

Un any més hem acomiadat el Carnaval amb una fantàstica festa al pati el Dimecres de Cendra. No hem enterrat la sardina, però ens hem fet un fart de ballar.

Hem fet força fotos per immortalitzar els diferents moments del dia, però per alguna raó que desconeixem, hi ha moltes que no han sortit. Ens sap especialment greu que una de les afectades sigui la foto de grup de 4t, motiu pel qual us demanem disculpes.

Aprofitem per a donar les gràcies a tothom per la seva implicació en la festa. Es va recuperar l’any passat i la valoració va ser molt bona. Enguany, tot i coincidir dos dies de festa amb la Llum, hem viscut un Carnaval ben lluït. Gràcies, famílies! Gràcies personal de l’escola! I gràcies alumnes! Junts fem escola.

Ara, a pensar en la rua de disfresses d’aquest dissabte a Sant Joan. Us animem a participar amb la comparsa de l’AMPA, perquè la cosa promet. I molt 😉

Feu clic a la següent imatge per a veure les fotos del Carnaval 2020 a l’Escola Collbaix.