ACTIVITAT FÍSICA A L’ESCOLA COLLBAIX

Movem el cos!

Divendres, 29 d’abril, l’escola Collbaix ha pogut gaudir d’una matinal d’activitat física.

Els alumnes del cicle formatiu de condicionament de l’institut Quercus, ha vingut  a l’escola i ens ha fet moure de valent! Ex-alumnes de la Collbaix han col.laborat en aquesta jornada i ens ha fet molta il.lusió tornar-los a veure.

Tots els nens i nenes de 1r fins a 6è hem estat tot el matí fent activitat física. L’equip de monitors ens han organitzat diferents jocs populars d’arreu del món, com la petanca, les bitlles, el floorball, la cheia o la mamba, entre molts d’altres.

El resultat ha sigut molt positiu. Petits i grans ens ho hem passat molt bé!

Hem acabat la jornada ballant tots junts al pati, amb el guiatge dels joves del Quercus!

Us deixem un resum d’imatges!